15 mei 2012

The Body Shop Cranberry Joy


Een fan van The Body Shop, ik? Jazeker! Ze hebben leuke producten, testen niet op dieren en vele producten zijn natuurlijk. Helemaal top dus. Net zoals ieder ander merk komen zij ook geregeld uit met tijdelijk collecties, en vandaag wil ik jullie hun Kerst-collectie voorstellen.
Kerst, wat? Ja, inderdaad! Ondanks dat Kerst natuurlijk al lang voorbij wil ik jullie toch nog persé deze collectie laten zien omdat 'ie gewoon zo fantastisch is, en eigenlijk ook wel perfect is voor de zomer!


Sinds een dik halfjaartje ben ik en mijn gezinnetjes verhuist, mijn moeder moest nog een handzeepje hebben voor in haar badkamer. Dus daarom kocht ik voor haat de handzeep uit de Cranberry joy collectie. Vond het gewoonweg perfect als kerst cadeautje! Het enigste nadeel was dat ik bijna nooit de heerlijke geur van dit zeepje kon ruiken, en daarom kocht ik kort daarna de douchegel... 

Beide producten ruiken exact, maar echt zo goed als exact naar rode grenadine. Heerlijk zomers en zonnig! Vond het op het begin redelijk raar dat ze deze geur hebben gekozen voor een kerst collectie, maar op zich is daar niets mis mee, want zo kan ik deze producten heel het jaar door gebruiken zonder voortdurend te denken aan Kerstmis, handig!

Het derde product dat ik bezit uit de Cranberry Joy collectie is de Body Butter. Deze heb ik gekocht in de solden, op dat moment was één van mijn body butlers bijna op en het waren toch solden, dus daarom besloot ik hem te kopen.
Ik had verwacht dat hij net zoals de douche gel en handzeep zou ruiken, maar spijtig genoeg niet. De ondertoon van de geur is wel het zelfde, het enigste is dat er een zwaarder geur aan zit die je vooral op het begin ruikt als je hem smeert. Misschien gaat die geur weg na een tijdje te gebruiken, maar alsnog ruikt je de bessen geur goed, dus het is zeker een fijn product!

Effe klein detail, maar check de structuur en kleur van deze body butter! Ziet er toch precies zo uit als een yoghurt-je of zo'n petit gervais van toen je nog klein was, niet?


Echt helemaal fan ben ik van deze lijn! Hoop dat ze hem volgend jaar nog eens uitbrengen, of iets gelijkaardig, dat zou super zijn! Zoals je al kan raden verkopen ze deze producten niet meer in The Body Shop, maar met een klein beetje geluk komt deze lijn volgend jaar terug en dan kan je je slag slaan.

Cranberry Joy by The Body Shop:
Douche Gel  -  €6
Hanzeep  -  €8
Body Butter  -  €15

Ben je fan van The Body Shop? Heb jij een product uit de Cranberry Joy reeks van TBS?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb de bodybutter ook, ruikt zooo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me echt lekker! Had het in eerste instantie niet gedacht, omdat cranberry zurig is. Maar dit klinkt wel heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...