11 mei 2012

Coolibri by Catrice

Een tropische paradijs, dat is waar deze collectie mij doet aandenken. Niet zozeer aan een coolibri, maar dat kleine vogeltje dat zo snel vliegt dat je zijn vleugels niet ziet flappen, en dat opvallend gekleurd is. Wel, door dat vogeltje heeft actrice zich laten inspireren voor deze kleurrijke collectie. Speciale inspiratiebron, maar ik vind het wel schattig en de collectie ziet er fantastisch uit!























Eye shadow pen:  Precious nectar, Birds flying high, Virgin forest en Exotica -  €3,49

Golden glow eye liner:  Precious nectar -  €2,99

Jelly cheeck tint:  Abloom -  €3,99
Colour refreshing lip balm -  €4,99



Nectar gloss:  Birds flying high, Feathery pink, Gorgeous blossom en Exotica -  €3,79



 Ultimate nail lacquer:  Birds flying high, Twist of lemon, Abloom, Exotica en Virgin forest -  €2,49

Vanaf juli (2012) zal je deze leuke én limited edition producten kunnen terugvinden bij Kruidvat.
Zelf vind ik het lakje Virgin forest  er echt prachtig uitzien op de foto, en de Jelly cheek tint en de eye shadow pen in Precious nectar lijken mij ook zeer toffe producten! 
Wat vind jij van deze limited edition collectie van Catrice? Is er een product dat jouw leuk lijkt? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...