15 juli 2012

Holidays: What's in my beauty bag

Eindelijk is het tijd om die zomerse goodies boven te halen. Zonnebrand in verschillende factoren, scrubs, lotions, noem maar op! Alles om te kunnen genieten van het mooie weer dat ik hoop de krijgen op vakantie. Natuurlijk kan ik onmogelijk mijn halve badkamer meenemen voor een vakantie, maar ik heb mijn meest geliefde producten meegepakt, plus natuurlijk zonnebrand in de hoogste factor. Want bruin worden is goed, maar 40 graden en verbranden? Neen, nee dat willen we niet. Alrighty, benieuwd wat er allemaal mee op reis gaat in mijn in mijn beauty bag ?

Het eerste deel van de beauty bits die ik meeneem zijn de skincare dingetjes en alles daar rond. Dit alles pak ik mee in mijn middelgrote toilettas van Oilily. Hier is de opsomming van alles dat er nu in zit.

* Body lotion  -  Verbena by L'occitane
* Deo  -  Rexona
* Gezichtszonnebrand(50+)  -  Vichy
* Lichaamszonnebrand(50+)  -  Avène
* Tandpasta  -  Sensodyne
* Tandenborstel  -  Sensodyne
* Douchegel  - Yves Rocher
* Face cream wash  -  Clearasil Stayclear
* Dagcrème  -   Vichy Normaderm
* Parfum  -  Dreams Unlimited by The Body Shop


Door het jaar heen draag ik sowieso al geen tonnen make up maar ik heb toch besloten om een aantal producten mee te pakken, de basis. Zodat ik me s'avonds toch wat kan optutten. Altijd fijn hé. (:

* Kohl pencil  -  Bourjois
* Roll-on concealer  -  Garnier
* L'extrême mascara  -  Lancome
* Lippenbalsem  -  Labello
* Lipgloss  -  Estée Lauder
* Nagellak  -  Mavala
* Watjes  -  Kruidvat
* Blush  -  Bourjois
* Nagelknipper  -  H&M
* Rekkertjes  -  Kruidvat
* Speldje  -  no idea





























Op dit moment is alles dat ik ga meepakken op vakantie, weliswaar spreken we dan alleen over het beauty gedeelte. Misschien gooi ik er nog wat spullen uit of kom ik op nog iets dat ik moet meepakken, en doe ik dat erbij. Wie weet. Maar alvast dit is alles dat ik meepak voor een goed aantal dagen zon.
Wat pak jij zoal mee op vakantie? Alleen de basis of ook echt extra dingetjes of gewoon bijna heel je stash?
Edit: *zucht* eindelijk lig ik hier aan het zwembad te genieten van de zon...acheteraf na dat ik dit artikel heb gepost heb ik nog make up remover, disolvant en nog een oogschaduw palletje in mijn tas gedaan.
(tegen de tijd dat jullie dit lezen lig ik op het strand te genieten, maar ik zou zeggen, laat het hoofd niet hangen bij dit gekende grijze weer dat over ons landje trekt!) 

1 opmerking:

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...