10 juli 2012

Over the top nail art?






























Onlangs was ik wat aan het tokkelen op de Ipad toen ik langs deze foto's kwam, de foto's die je zo meteen gaat zien. Allemaal foto's van awesome nail art! Geen 3D vormpjes die opgeplakt zijn, geen shatter effect, geen zelfgemaakt tekeningetje, neen dat allemaal niet. Maar wel vormpjes die in de nagel zelf zijn uitgenkipt en zo het nail design nog levendiger maken! Als je de bovenstaande foto al leuk vindt moet je zeker verder lezen want er zijn echt buitengewone designs tussen.







Ondanks ik zelf geen wilde dingen doe met mijn nagels vind ik dit er wel ontzettend gaaf uitzien! Leuk gevonden en mooi uitgewerkt! Lichtelijk wel over de top, ik geloof ook niet dat je zo naar het werk gaat en dat het iedere keer haar echte nagels zijn, zoals bij die wolf en die cowboy.

Wat vind jij er van? Te veel en dik over the top of leuk en zou je het ook wel eens willen proberen?


Bron beeldmateriaal: geektyrant.com

1 opmerking:

  1. Wauw, haha!
    Die Harry Potter-nails vind ik echt geweldig!
    Ik zou dit wel eens willen proberen maar dan gewoon voor de foto hoor, volgens mij gaan die er toch meteen af (:

    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...