12 juli 2012

Site, running, traveling and more

Hallo allemaal! Ben je nu aan het genieten van het zonnetje of aan het denken waarom het altijd bij jou juist regent? Wel, hier is even een artikeltje om je op de hoogte te houden van mij, de blog en meer, misschien beurt het je op (misschien niet) maar dan weet je alvast hoe de steel in de klepel zit (dat is het spreekwoord toch hé? Wel ja)

Puntje 1
Artikeltjes, very important. Geen artikels is gelijk aan geen blog. Dit besef ik maar al te goed. Normaal gezien is het minimum artikels dat ik per week op mijn blog wil 3 en in de vakantie probeer ik zeg maar te werken naar iedere dag een artikel (lekker streverig). Vooruitwerken is dan ook de boodschap. Nu is het probleem dat ik bijna geen artikels meer op overschot heb en ik iedere dag een vers artikel zou moeten typen. Dat kan, geen probleem, maar met al het reizen heb ik in principe maar één dag om mijn blog fatsoenlijk bij te werken. En zoals iedere normale mens wil ik ook kunnen genieten dus op hoop van zegen dat ik, naast opnieuw inpakken, wat kan bloggen in die ene dag.

De zee en het strand die vlak tegenover ons hotel liggen, zalig. 

Puntje 2
Vakantie. Op dit moment, juist, exact, as we speak zit ik in de lobby van ons hotel in Frankrijk met mijn handtas naast me en een limonade vlak voor mijn neus. Mijn moeder is nu de valiezen aan het inpakken en dan zijn we terug naar huis. Ik ben hier nu een klein weekje geweest, en het was werkelijk zalig. Het weer zat niet altijd mee (veel wind en zelfs soms wat regen) maar ik heb ontzetten leuke dingen gezien, gedaan en heb me egt kapot gelachen op sommige momenten. Ja ik ga het missen, maar dan is het nu tijd voor au revoir France...en dan hello airplane! Haha, ja dat is het plan. Overmorgen zit ik in het vliegtuig naar een weekje volle zon en zwembad aan mijn voeten. Ja, lucky bee I am. Neen ik ben echt heel, heel dankbaar voor al dit reizen en ik geniet er volop van!


Puntje 3
De site, deze staat nog altijd niet op het punt, wat wil je ook als je er een hele week niet aan werkt, maar laten we hopen dat ik op het "rust dagje" wat grote lijnen in orde kan maken.
Maar ik zeg het je dat als het af is dat jullie dikke duim omhoog zullen denken, of dat hoop ik toch, want het wordt echt pakken beter als hoe het er nu uit ziet! Veel strakker en als één geheel, ook komt er nieuwe banner (die op dit moment nog niet wilt meewerken, maar goed, niet alles kan lukken van de eerste keer hé).

Puntje 4
Sporten. Nope, maak je geen illusies ik ben geen sportfanaat of iets in die richting, maar sinds kort loop ik tweemaal in de week en ben ik mijn conditie aan het opbouwen. Dit doe ik aan de hand van een start to run en ik vroeg mij af of jullie over dit onderwerp graag een artikel willen. Het zou dan iets zijn van: wat start to run is, tips, leuke sportoutfits, updates hoe het vordert,... dit leek me wel leuk en het is eens iets anders.

Puntje 5
Boeken. Nu ik tijd heb lees ik ontzettend veel boeken en in enorm tempo zo heb ik hier het tweede boek van de Hongerspelen uitgelezen en ben ik nu al tegen het einde van het laatste boek. Echt zot hoe snel ik hier boeken verslind. Maar zoals jullie weten door dit artikel heb ik nog een stapel liggen die ik graag willen lezen, dus ik ga niet rap zonder leesvoer zitten denk ik.
Het zat niet meteen in mijn hoofd om een review achtig iets te doen van De Hongerspelen-trilogie, mede doordat je op iedere vierkante meter van het internet er wel iets over vind en ook doordat ik het eerste boek helemaal heb moeten doorspitten voor een schoolopdracht, maar als je graag over deze boeken een artikel willen dan moet je dat zeker zeggen!


Dat was alles denk ik. Het is een beetje een lange tekst geworden, maar ik kon jullie niet zo gewoon achter laten zonder artikels en een beetje random artikels als dit zijn wel eens tof denk ik. En nu huphup, klik daar in dat hoekje van je scherm shut down en ga naar buiten, want het is echt heerlijk zo even niets met de computer te maken hebben!

Groetjes, Merel (:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat zeker een reactie achter op dit artikel, je zou er helemaal mijn dag mee maken! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...